Zápis z jednání PS ze dne 25.11.2010
Zápis z jednání pracovní skupiny Senioři a zdravotně postižení
Datum a čas konání: 25.11.2010 14,00 hod
Místo konání: Obecní úřad Osoblaha
Přítomni: Koukalová Věra, Bc.Pavla Bartoníková, Tkáčová Danuše, Mrázková Eva, Samcová Vlasta, Nováková Marie, Franková Věra
Omluveni: Sulkková Jana, Mgr.Dagmar Macháňová, Mgr.Daniela Houdková, Marie Vaněčková, Monika Dudová, Bc.Soňa Zvařičová, Hana Muclingerová,Dis.
Jednání zahájila Bc.Pavla Bartoníková
Program:
1.Přijetí nového člena PS
2. Kontrola úkolu č.7 (vytvoření o dostupných soc.službách)
3. Vyhodnocení dotazníků
4. Různé
Bod č. 1-Přijetí nového člena PS
Bc.Pavla Bartoníková přivítala přítomné členy. Oznámila členům PS, že Obec Rusín pověřila paní Moniku Dudovou, která ji bude zastupovat v procesu SPSS a stane se tak členkou PS Senioři. Členové zástupce obce Rusín přijali bez připomínek.
Bod č.2- Zpracování informačního letáku
Na jednání PS Senioři ze dne 5.10.2010 měli za úkol Mgr.Dagmar Macháňová, Mgr.Daniela Houdková a Bc.Pavla Bartoníková sestavit informační leták o sociálních službách. Leták byl vytvořen. Členové pracovní skupiny žádali pouze u některých služeb o přesné vymezení služby . Dále pak žádali o doplnění služby Bílý kruh bezpečí. Leták bude přepracován a předložen ŘS ke schválení. Členové pracovní skupiny se dohodli na umístění letáku. Leták bude dostupný na internetových stránkách Obce Osoblaha, dále pak bude vyvěšen v obchodech a na úřadech. Vyvěšení letáků zajistí jednotlivé obce.
Bod č.3 – Vyhodnocení dotazníků
Vzhledem k tomu, že v obcích probíhali komunální volby a noví starostové se teprve postupně seznamovali se záležitostmi obce, bylo v některých obcích dotazníkové šetření posunuto. Proto vyhodnocení dotazníků bude probíhat po jejich navrácení ze všech obcí.
Termín zpracování: do 30.12.2010
Zodpovědná osoba: Bc.Pavla Bartoníková
Bod č.4- změny Základní listiny a Jednacího řádu
Pracovní skupina provedla změny v Základní listině a Jednacím řádu. Tyto změny budou předloženy řídící skupině ke schválení. Přepracovaná listina a jednací řád budou vyvěšeny na internetových stránkách obce Osoblaha.
Úkoly:
1/2010- splněn
2/2010-splněn
3/2010-splněn
4/2010-splněn
5/2010-splněn
6/2010-splněn
7/2010- trvá
Termín dalšího jednání je stanoven na leden 2011.
Zapsala: Bc. Pavla Bartoníková